فروش گیربکس صنعتی

فروش گیربکس صنعتی با قیمت ویژه

فروش گیر بکس صنعتی در صنعت کشور هر چه قدر از میزان بیشتری برخوردار باشد به همان اندازه می توان به پیشرفت صنایع داخلی امیدوارتر بود. این گیربکس ها نقشی اساسی در برخی صنایع دارند که به تبع آن می تواند در روند روبه رشد آنها نیز تاثیر گذار باشد.

ما در ایران گیربکس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه طراحی، تولید و فروش گیربکس‌های صنعتی فعالیت می‌کنیم. با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد با کیفیت بالا ما را به یکی از بزرگترین تولید کنندگان این عرصه تبدیل کرده است. 

ما در ایران گیربکس به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه تولید گیربکس‌های صنعتی با تلاش بی وقفه به ارائه محصولات با کیفیت و خدمات برتر به مشتریان خود متعهد هستیم. تیم ما از مهندسان و متخصصین فنی با تجربه بالا تشکیل شده است که با استفاده از دانش و تخصص خود، محصولاتی را ارائه می‌دهند که نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده می‌کنند.

ما در ایران گیربکس با تمرکز بر کیفیت، قیمت رقابتی، خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان، به دنبال برقراری روابط طولانی‌مدت و موفق با مشتریان خود هستیم. اعتماد شما، دلیل بر افتخار ماست و ما به دنبال ارتقاء همکاری‌های موفق و مثمر با شما هستیم.

اگر به دنبال گیربکس‌های صنعتی با کیفیت و قابل اطمینان هستید، با ایران گیربکس همراه شوید و از تجربه خریدی بی‌نظیر لذت ببرید.

تلفن ثابت :28421095 – 021

تلفن مستقیم و واتس اپ:09123968772

 


گیربکس چیست و چه وظایفی دارد؟

عوامل موثر در حرکت یک وسیله نقلیه همانا عامل یا عامل‌های «انتقال دهنده» و«تولید کننده» نیرو هستند. به موتور یا پیشرانه خودرو، تولید کننده نیرو گویند و به یک سری عوامل همچون چرخ‌‌های خودرو، کلاچ، دیفرانسیل و جعبه دنده و… انتقال دهنده نیرو گویند. با توجه به توضیحات بیان شده، متوجه خواهیم شد که اهمیت جعبه دنده یا همان گیربکس بسیار بالاست.

در واقع سیستم جعبه دنده یا همان گیربکسی که بتواند تعادل میان این دو را برقرار کند و بداند در هر کدام از سطح مسطح و صاف چگونه بابد براند، آنگاه می توان گفت این سیستم هر چه که هست، گیربکسی به این خوبی ندیده بودم. به همین منظور در این مقاله سعی شده تا ضمن تعریف و شناخت کارایی گیربکس، به بررسی انواع گیربکس ها و تفاوتشان با هم بپردازد.

البته کسب تخصص و مهارت های لازم به وسیله فراگیری و خواندن مقالاتی از این دست کافی نمی‌باشد و نیاز به ممارست و تلاش متربی دارد تا هم‌ سلامت و امنیت او به خطر نیافتد و هم ضرر مالی رخ ندهد و کارها به صورت تخصصی و صحیح پیش رود. اما در ابتدا و پس از تعریف گیربکس و ارائه وظیفه آن به طور اجمالی باید به این موضوع اشاره شود که اصولا عملکرد اجزاء و قطعات گیربکس چگونه است؟! پس تا ادامه مقاله همراهی بفرمایید.

حتما مطالعه کنید  دستگاه هوادهی آبزیان جهت پرورش میگو و ماهی

همان طور که بیان شد گیربکس وسیله ای جهت انتقال و جابه‌جایی نیرو است. اما گیربکس چه وظایفی بر عهده دارد؟! موارد زیر از عمده ترین و مهم ترین دلایل استفاده از گیربکس‌ها محسوب می‌گردد که عبارتند از:

  1. کنترل و تنظیم قدرت (یا کنترل سرعت‌های غیر عمدی به واسطه سراشیبی زمین و خرابی جاده و حوادث و امور سرزده و…)
  2. تنظیم حرکت عقب و جلوی ماشین و کنترل آن
  3. تنظیم تناسب گشتاور تولیدی نیرو با کارکرد چرخ ها
  4. توقف نیروی موجود در چرخ خودروها با وجود روشن بودن ماشین
  5. پوسته گیربکس که از ریخته‌گری ماده چدن تهیه شده است.
  6. بررسی کاتالوگ و رعایت نکات گفته شده در آن
  7. دارا بودن محور کلاج یا همان شافت ورودی، شافت واسط (محور زیر) و…

انواع گیربکس

انواع گیربکس هایی که امروزه در صنعت و یا عرف جامعه می‌شناسیم عبارتند از:

1:گیربکس دستی که البته خیلی کم و به ندرت قابل استفاده اند.

2:گیربکس شافت مستقیم یا همان هلیکال

3:گیربکس حلزونی (ارزان، کاربردی و پر قدرت است. در دستگاه های سبک تر مثل آسانسور و انواع بالابر، ماشین آلات نانوایی، خردکن ها، هواکش ها و… کارکرد دارد).

4: گیربکس مکعبی 

5: گیربکس اتومات (شامل: خورشیدی،سی وی تی، دی سی تی، ای ام تی، ای تی و… ‌

6:گیربکس آویز

7: گیربکس کتابی 

8: گیربکس صنعتی (که البته بسیاری از این عناوین در اینجا نام برده شد اما در زمره گیربکس صنعتی محسوب می‌شوند.)

9: گیربکس کرایونل پنیون 

10: گیربکس اکسترودر

11: گیربکس دور متغیر( تسمه پولی، واریاتورو هیدرولیکی)

12:الکترو گیربکس شافت مستقیم و…

البته انواع گیربکس را می توان به لحاظ دستی بودن یا اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بودن نیز دسته بندی کرد. گیربکس‌های دستی به دلیل اینکه باید در طول سفر راننده کلاج و دنده عوض کند و…خصوصا اگر در جاده های پر ترافیک و بسیار شلوغ باشد، باعث خستگی راننده خواهد شد. علی الخصوص اگر خودرو مورد نظر از نوع خودروهای حمل بار و سنگین باشد. اما گیربکس اتوماتیک این محدودیت ها را ندارد و کار را برای رانندگان آسان تر کرده است. لازم به یادآوری است که خود گیربکس هلیکان به انواع مختلف قابل تقسیم بندی است که عبارتند از مواردی که در ذیل عنوان شده است؛

  • یک طبقه‌ای یا چند طبقه‌ای بودن گیربکس ها
  • پایه دار یا فلنج داربودن آن ها
  • گیربکس هلیکال به همراه گلدانی خروجی

صفر تا صد تولید تا فروش گیربکس صنعتی

امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در حوزه صنعتی رخ داده است استفاده از گیربکس در بسیاری از کارخانه ها به امری ضروری مبدل شده است.

حتما مطالعه کنید  انواع چرخدنده های صنعتی

فروش گیربکس صنعتی یکی از عواملی است که در این روند تاثیر گذار بوده و توانسته است در جهش علمی راه مناسبی را برای خود باز کند. تامین برق این نوع گیربکس ها به صورت دو نوع تک فاز و سه فاز می باشند که بنا به انرژی که برای به کار افتادن نیاز دارند می توانند متفاوت باشند.

موتور هایی که از قدرت پایین تری برخوردار می باشند به طور معمول از برق با قدرت کمتری بهره می برند و در مقابل گیربکس های بزرگتر که قدرت بالاتری به نسبت بقیه دارند از برق سه فاز تغذیه می شوند.

گیربکس ها این توانایی را دارند که زمانی در دوره ای بالا می باشند گشتاور آن را کاهش می دهند و در دور های پایین می توانند گشتاور را بالا ببرند.

 عواملی که در انتخاب گیربکس های صنعتی موثر هستند می توانند متفاوت باشند. از جمله ی این عوامل شرایط کاری که این نوع دستگاه ها در آنجا نصب و مورد استفاده قرار می گیرد می باشد. مشخصات فنی دستگاه و میزان توانی که مورد نیاز خریداران است از دیگر عواملی است که در فروش این نوع گیربکس ها تاثیر زیادی دارد.

 

صفر تا صد تولید تا فروش گیربکس صنعتی

نحوه فروش گیربکس صنعتی

فروش گیربکس صنعتی به عوامل زیادی بستگی دارد. در انتخاب نوع گیربکس ها باید موارد زیادی را مد نظر داشت که بدون نظر داشت به آنها نمی توان انتخاب درستی را انجام داد.

میزان نیرویی که در هنگام کار کردن با آن به موتور وارد می شود، میزان دور خروجی و نیز دور ورودی به گیربکس و تعیین میزان دور گشتاوری که از آن تولید می شود از جمله مواردی هستند که دانستن آنها ضروری به نظر می رسند.

برای آنکه بهتر و شفاف تر به موضوع بپردازیم و درک بیشتری از این گیربکس ها داشته باشیم بهتر است اجزا تشکیل دهنده ی آنها را تشریح کنیم.

 

نحوه فروش گیربکس صنعتی

یکی از اجزا تشکیل دهنده ی گیربکس های صنعتی چرخ دنده ها می باشند که با توجه به نوع کارکرد آنها و شرایطی که از آن استفاده می شود می تواند دارای شکل ها و جنس های متفاوتی باشند.

از دیگر اجزا آن پوسته ی گیربکس می باشد. وظیفه ی پوسته نگهداری از محتویات داخل گیربکس می باشد به طوری که کلیه چرخ دنده های آن را در داخل خود نگهداری و محافظت می کند.

جنس پوسته های تولیدی معمولا از آلیاژ چدن می باشد. این مدل ها دارای دو نوع شافت می باشند که یکی از آنها ورودی می باشد و دیگر نوع آن شافت خروجی است. این قطعه به طور معمول به دو شکل شافت و سوراخ به تولید می رسد که نوع سوراخ را Hollow و نوع شافت را Solid می گویند.

جنسی که این قطعه از آن تولید می شود به دلیل حساسیتی که دارد معمولا از فولاد می باشد. یکی دیگر از قطعات بکار رفته در گیربکس های صنعتی یاتاقان می باشد. وظیفه ی یاتاقان کنترل نیرویی است که از طرف شافت وارد می شود است.

حتما مطالعه کنید  دستگاه روتاتور مخازن

با عنایت به اینکه گیربکس ها دارای بلبرینگ ها مختلفی می باشند و این بلبرینگ ها از طریق روغن داخل پوسته روانکاری می شوند و بدون روغن امکان اینکه بتوانند دوام بیاورند وجود ندارد، به همین دلیل در قسمت های ورودی و خروجی به وسیله ی قطعه ای به نام کاسه نمد از بلبرینگ ها محافظت می نمایند. این کار بیشتر به دلیل جلوگیری از ورود گرد و غبار و سایر عوامل بیرونی است که امکان دارد برای گیربکس مضر باشند و به آن آسیب برسانند.

نهایتا درپوش روغن از دیگر مواردی است که در ساخت گیر بکس ها از آن استفاده می شود و تنها کاری که این درپوش انجام می دهد ممانعت از پاشش روغن داخل آن به بیرون می باشد.

فروش گیربکس صنعتی و کاربرد های آن

امروزه فروش گیربکس صنعتی به حد بالایی از مقدار مورد انتظار رسیده است. این نوع گیربکس ها دارای انواع مختلفی می باشند که بنا به استفاده ی آنها می توانند دارای شرایط ویژه ای برای فروش باشند.

گیربکس های صنعتی نوع SEW توانسته اند تا حدود خیلی زیادی نظر مشتریان را بنا به قابلیت های زیادی که دارند به خود جلب کنند. آبیاری زمین های کشاورزی که به روش بارانی انجام می شود یکی از کارکردهای مهم این نوع گیربکس می باشد. بسیاری از کشاورزان با توجه به اینکه از سیستم های آبیاری آنها با استفاده از سیستم بارانی می باشد باید دستگاهی را خریداری کنند که توانایی این کار را داشته باشد. بر همین اساس این نوع دستگاه صنعتی می تواند جوابگوی نیاز آنها باشد. با عنایت به ویژگی هایی که دارد از فروش بسیار مناسبی نیز در بازار های مورد تقاضا برخوردار می باشد.

 

فروش گیربکس صنعتی و کاربرد های آن

علاوه بر استفاده در صنعت کشاورزی مدرن از این نوع گیربکس ها در صنایع سیمان و صنایع شیمیایی و حتی پالایشگاه ها و سایر صنایع مشابه از آن بهره می برند و حتی در برخی از مواقع یکی از کاربردی ترین دستگاه ها می باشد و می تواند نقش تعیین کننده ای در بازدهی کارخانجات و سایر جاهایی که از آن استفاده می شود داشته باشد.

یکی دیگر از کاربرد هایی که از گیربکس های صنعتی می شود و در فروش این نوع گیربکس ها تاثیر زیادی می گذارد صنایع فولاد و مس می باشد. استفاده از آن در واگن های راه آهن به سبب ویژگی های منحصر به فردی که دارا می باشد نیز از جمله کارکردهای آن می باشد.

سایر کاربرد های مدنظر که این نوع گیربکس ها دارند و بر میزان فروش نیز بی تاثیر نمی باشند شامل مواردی از قبیل استفاده در سازمان آب و فاضلاب، بهره گیری در جرثقیل های سقفی، آسانسور های باری، دستگاه های کشش، واگن های کششی قوی، رول بازکن ها، دستگاه هایی که به حفر چاه می پردازند و کوره های گردان و …هستند.

 

4.5/5 - (24 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
دریافت قیمت و مشاوره